7 Januari






Då var det läggdags.

Mallis och Jocke var här och det var super trevligt. Har ju några år att ta igen och vi ses förhoppningsvis snart igen. Fanny är tillbaka och det känns bra :) Vi har ätit smörgåstårta och pratat allt ifrån sommar hus till gamla minnen.

Imorgon ska pappan i huset få sovmorgon och jag tänker ge mig på att vara ute med den TROTSIGA sonen för ett tappert försök att skotta fram min bil. Det är numera inte bara översnöad utan också inplogad ;)
Sen bjuder pappa och lillasyster på trerätters middag (vilken kan sluta hur som helst då båda två är ungefär på samma nivå som mig i köket) ;) Hahaha..

Dom senaste dagarna har varit riktigt bra. Träffade både nya och gammla vänner och laddat om.
Nu är man 24 år och jag stannar gärna där. Det räcker nu tror jag.


Efter lite resonering här hemma kom vi fram till att visningen inte alls var bra. Vi gillade inte det där stället. Får leta vidare.. Tillslut kommer något som vi kan tänka oss. Ska iaf ringa besiktnings gubben och bank Andreas på måndag för att få mer kött på benen. Blir ruskigt nervös. Känns mer nervöst att bli med "hus" än att bli med barn ;) Men det ska nog gå vägen det också.





Nu ska avsluta en perfekt dag med en god bok.

Jag har kanske er att tacka för att det flyter på!?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0