2011

Känner mig ganska klar, förutom med tvätten det är ju ett ständigt evighets projekt. Men jag fortsätter.
Ska snart hämta Theo och vi ska ta oss en promenad och handla hem lite till middagen.

Golven är damsugade och lägenheten städad. Hyffsad iaf.
Sitter och läser igenom bloggar, har ju inte läst något på flera veckor..

Jag ska försöka ta mig tid att jobba lite när Theo somnat. Johan sover som en kratta så inatt ska han få sova ensam och förhoppningsvis kan han ta igen förlorade sömntimmar.

Denna vecka:

Theo sover någon natt hos pappa. Vi ska på bio och sova :)
Visning, visning, visning. Börjar kännas hopplöst med detta letande, men Johan är ivrig :)
Födelsedag på fredag.
På lördag ska vi bli bjudna på trerättersmiddag av Syster och Pappa.
Besikta bilen.
Baka (?) eller inte.



Fullt ös med andra ord och så länge Theo är så glad över att komma till Dagis som han var idag får det lika gärna fortsätta så. Det är först när man stannar upp som man får tid över att känna efter, och vad är det för mening med det?

Dags att börja planera sommarens semester!? Tror det. Förra sommaren hade vi för oss lite för mycket, Gotland, Göteborg, Rätan och massa annat. I år blir det bara en semster. Jag tror inte jag ska ta ut någon semester, jag är ändå ledig så lång tid åt gången, kanske ett pass då blir jag ledig 23 dagar. Johan har inte så mycket semster heller, däremot har han pappa dagar han kan ta ut :) Så en tripp blir det sommar, och det lutar starkt år en svenk sommar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0