Mera paket.



Theo fick presenter från Carina och Anders som han öppnade idag.





Det var storslaget. Jag har ett helt nyskurat köksgolv och han lagar allt som kommer i sin väg med det nya egna verktygs sättet som passade så klockrent när han blev fullständigt vansinnig igår då han inte fick leka med Johans vvs saker i hans låda :)







Jag har en solstråle här inne medans regnet faller ner ute.
Mormorär ute och far. Jag ska snart slänga ihop en lunch innan födelsedagsbarnet ska sova lite för att orka med eftermiddagen.

Känner mig utvilad trots lite sömn. Är mest glad att Johan kunde fixa läckan i badrummet. Nästa vecka kommer försäkringsbolaget hir för att se så inte vatten spridit sig i väggarna (peppar peppar ta i trä)

Nu ska jag busa med min lill grabb.

Ha en fin dag. Uppdaterar kanske ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0