Gävle.




Just nu är vi strax utanför Gävle. Min pappa är helt lyrisk öv er stället. Bästa campingen hittills enligt honom. Utsikt över havet och ja, han är verkligen såld. :)
Vi blev bjudna på middag i herrgården brevid sen har vi lekt på ängen med Tuva och Theo en massa..

Imorgon ska vi ut. Först middag och sen kanske dansa en sväng? ;) Theo ska få vara hos Faster Tina och Rikard och det blir förmodligen succé =) Imorgon åker vi först till Theos farfar sen vidare till Tina i Bomhus.

Min syster ska med också :) Det ska bli roligt. Vi har bokat bord för 15 personer på Söderhjelmska och som det verkar nu blir det fler än så :) ROLIGT! Ska få träffa lilla Måns för första gången också. han är bara 6 veckor? Eller har jag kanske fel där?
Vi drar till Emma vid 17.30 för att göra oss klara. Åhh va det ska bli roligt. Det största +et är att även Carina kunde hänga på. Jag som trodde hon skulle på bröllop men det var först på lördag.

Hur bra vi än har det och hur mycket skoj vi än haft kan jag inte förneka att jag längtar hem. Hem till min säng, till alla bekvämligheter, till mig egna tvättmaskin. Jag saknar Farmor. Hon ska hjälpa mig med Theos kalas. Och har jag tur kommer Mamma ner tidigare :) Alla som vill (som vi känner) är välkommna till oss efter 16.00 på tisdag då firar att vår lilla kille blir HELA 2 år. Tiden går sjukt fort.


Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0