Massa gjort..



Det där uppföljningssamtalet gick bra, allt verkar fungera bra. Theo behöver sova två svängar under dagen, en på förmiddagen och en på eftermiddagen för att orka med. Och det fungerar ju fint. Dessvärre får han vara uppe ensam medan dom andra sover lunch, men så får det vara. Han får busa med fröknarna istället.
Jag höll på leta mig galen efter hans halskrage imorse och den måste ha "tappats" igår.. Allt försvinner.
Får fixa fram en ny.





Jag har hunnit med sjukt mycket här hemma. Vinterdäcken ligger i bilen, svarta händer. Förrådet är äntligen färdig städat. Soffkuddar och dynor från förra soffan är nerburen. Jag får vänta med stommen tills Johan kommer hem för jag orkar den inte ensam. Tvätten är snart klar. En maskin klar. Middagen är klar. Cassler Sallad. Lägenheten är städad och jag har hunnit måla lite. Dom sista räkningarna är betalda.




Början på något inför advent.

Imorgon är Theo ledig från Dagis och han ska åka med Mormor hem till Ramsele.
Känns skönt att ha tvätt och sånt klart inför helgen. Vi har det vi gör ändå.

Ska fortsätta i detta stimm, så kanske det hinner blir saker gjorda.

Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0