Söndag.

Söndag kväll och helgen är slut.
Det har varit hur trevligt som helst.





Taco kväll :) Trevligt sällskap och jag är så sjukt glad att Theo slapp magsjukan som härjade på Dagis.





Charader och annat skoj. Strykjärn och massa tok.



Fina Carina.




Helena som överraskade mig 04 på fredags morgonen :) Trevligt att hon valde att komma hit! 



Ibland fick jag en tönt stämpel ;)



Men jag var ju inte den ända ;)















Vi spelade spel, firade födelsedagar, drack och åt god mat, var på stan/birsta och skrattade en massa.




När vännerna åkt hem kom min krulltott tillbaka från Morfar och han har varit så generös med massa pussar och mys massor i soffan med pappa på farsdag :) Vi har haft fotbollen på och nu ska vi göra kväll här hemma.

TACK FÖR EN TOPPEN HELG!

Ha de fint.




God natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0