VIKTIGT!

Jag har haft kontakt med en kvinna som jobbar på RödaKorsets Kontor här i Gävle.

Är du intresserad av att gå en snabb kurs i HLR för barn? Kursen är värd 10600 kronor och om jag får ihop minst 8 stycken så får vi den gratis. Hojta till om du är intresserad! För mig känns det iaf otroligt viktigt och hade jag vetat att det fanns skulle jag tagit tag i det betydligt tidigare! Kursen är uppdelad i två träffar, 3 timmar båda gångerna. Barnvakt gäller då det är 90% praktisk övning.

Men vad är viktigare än våra barn och när man minst anar det är olyckan framme!

Lämna ett spår i kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken grej!! =) Jag gör den gärna beroende på vilka datum det handlar om, vet du det redan nu?



puss



2010-05-27 @ 16:25:55
URL: http://bekkiis.webblogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Jag är gärna på!

2010-05-27 @ 23:57:58
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0