Kalas tider..



Igår gjorde vi oss klara och gick ner mot stan. Det började små regna så jag och Johan tog taxi medans mamma och Theo gick. Efter ett tag vräkte regnet ner..


Vi njöt en as god middag på helt enkelt och drack gott..




Vi lyssnade på politikernas tal men gick sedan vidare mot Anders och Carina.



Regnet kom tillbaka och den här gngen värre än tidigare..
Det blev en taxi igen..


Men det var riktigt trevlig med lite tid ensam med Johan :) Knäppskallen nr 1 :P 


Sen drog festen igång. Hur trevligt som helst!




Anders hade styrt upp lite lekar :) Mitt "lag" kom trea!!!


Vi hade skit kul och vid 20.00 begav vi oss mot konserten.

Hoffmaestro var hur bra som helst!!!!!! Jag dansade som aldrig förr, en stämning som jag aldrig tidigare upplevt!
Efter den gick vi tillbaka till lägenheten och sen åkte vi ner på Heart Break. Även där dansade vi som galningar :) Skit skoj! Vid 13.00 ville både jag och Johan runda av så vi gick mot dalagrillen och där stannade vi och surrade med gubben där inne och åt kebab :) Haha..
Vi var hemma vid 02 och vaknade sen 10.00 idag.. Hur härligt som helst.
Mamma hade gjort det super bra. Och gissa om man blir tacksam när kliver upp till en ren lägenhet, ihopplockat, tvätten var vikt och grabben på strålande humör. Jisses vilken känsla.

Jag körde henne till tåget och kunde känna den där bittra känslan igen.. Fan, det slog mig att jag inte varit hemma sen i jul. FÖRBJUDET men sant. Det ska förändras.
Vi packade ner Theo i vagnen och gick ner på stan och mötte Jonas, Carina och Anders. Käkade mat på nian. På vägen hem hyrde vi film som vi ska glo på ikväll troligtvis.



HÄRLIGT ATT JONAS ÄR HEMMA IGEN!

Har nyss surrat med Linus och tankarna blev många. Känner mig måttligt förvirrad men otroligt inspirerad och nyfiken. Tänk vad många möjligheter livet erbjuder, så varför tar man inte chansen?

Nu ska jag busa med grabben här hemma och sen krypa ner i soffan och sova lite.

Ha en fin kväll..




Kommentarer
Postat av: Karin Haraldsson

Hej Emelie, Nu hittade jag till din blogg igen, jag följde dig ganska flitigt ett tag med så läste jag inte på ett tag och glömde bort din bloggadress men nu kommer jag att kika in här igen:) Hoppas allt är bra med dig, här i Göteborg rullar allt på och bröllopet närmar sig med stormsteg! Det var jättekul att träffa er när ni var här, hör gärna av dig om ni kommer fler gånger:) Stor kram/Karin

2010-05-02 @ 21:59:10
URL: http://pruebalo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0