Tid?

Jag har kommit hem från Linköping. Hade två underbara dagar med kurskamrater. Lärde mig massa nytt! Vi grillade och hade super mysigt. Tog mig två glas vin innan jag la mig och läste min bok och somnade för att sova hela natten. Det hände mycket under två dagar och känslovallarna var många. Har både hunnit med att vara arg och upp över öronen lycklig.

Kanske har det jag väntat på tagit fart, och kanske blir det äntligen av.. Mer kan jag inte berätta förns jag vet med säkerthet.

Jag har saknat Johan och Theo så det var skönt att komma hem igår kväll. Jag hämtade Fanny på stationen en timme efter jag kommit hem och nu är ju allt fulländat.
Igår la vi oss vid halv tolv, Theo har sovit bra och jag klev upp med honom halv 8.
Han blir så stor :)

Jag och Fanny ska bege oss mot Gasklockorna för att jobba på Foerver Yong. Ska bli hur roligt som helst.. Synd att solen inte kommit fram, men kanske kommer den snart!? Hoppas hoppas hoppas!


Imorgon ska vi göra stan innan Fanny åker hem. Sen blir det förhoppningsvis en mysig middag och en stor portion av FAMILJEN!
Jag har som sagt inte riktigt tid med detta egentligen. Men det blir skärpning igen snart. 

Främja det friska i din omgivning!  

Nu: GAS KLOCKORNA OCH ALLT SKOJ!








Kommentarer
Postat av: momma

Hej å hå!Har ni kul på Gasklockorna, hoppas det.

Vi har ju full rulle här hemma å värre läs det bli.

Vad tror ni?? Jonny har gjutit en form för en utegrill/eldplats. Annars poar jag på ute på gården och har sovit middag, varit till Nässjö med vintergrejor,Puss på er alla mina, Momma

2010-05-13 @ 19:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0