ÖF

Idag har vi grusiga ögon och dåligt samvete..
Theo har varit vaken, lite grann bara, men halv sex på morgonen är och kommer nog alltid vara tidigt för mig.
Johan tjatar att jag ska vakna.. Jag fräser tillbaka och säger att jag ÄR vaken fast egetligen sover jag.. Somnar
igen om inte annat.. Tar mig kragen och kliver upp. Helst vill jag gråta över att kliva upp så tidigt.
Kastar mig på golvet och rullar över till mage.. Samtidigt som jag gör det brister Theo uti skratt, jagrullar över till rygg igen och han skrattar ännu mer, så håller vi på en stund. Nu är jag mig själv och har vaknat på riktigt.. Han skratt kan ju förtrolla mig.

Mina naglar blev bra :) Hade iof aldrig kunnat bli värre än hur dom var men nuhar jag långa fina, med fransk manikyr :) Känns lite lyxigt.

Jag har städati köket. Det blir skitigt av sig själv där inne.. :S!?
Idag ska vi på öppna förskolan och träffa brudarna och barnen.
Jobbar på Brynjan ikväll så då kan jag vara kvar en stund, andra onsdagar har det blivit så stressigt.

Ha en fin dag! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0