Frisk luft.



Har haft en kanon dag ute idag. Mötte upp dessa guldklimpar för att handla lite.
Sen gick vi till lekparken. Barnen sov i deras vagnar så jag och Tessan kunde äta glass och surra i lugn och ro :)



Men sen blev det fart när dom små trollen vaknade. Felicia bjöd på den snyggaste frisyren :)



Theo mumsade gröt för fulla muggar.



Sen blev det lek. Theo är dyng förkyld och idag visade han sig inte vara på riktig humör stackarn..
Men det var ändå kul att leka så länge det gick :)



Felicia var det fart på iaf. Hon var överallt och ingenstans på samma gång :) Härliga unge!


Efter ett tag kom Emma och Carina och gjorde oss sällskap. :)



Tessan och FLisan :)



Grubblaren..


Bus!



Det var härligt ute så länge solen var framme, blåste lite kallt, men vad gör det?






Gobitarna.



En bra vän!



Jag packade ner snorisen i vagnen och jag tror vi håller oss inne ett tag nu så han inte blir mer förkyld.
Så gick vi hemåt. Nu sover han gott i vagnen.
Jag ska klura ut vad det ska bli för middag eller om gröt vore ett alternativ för herren i hemmet? Jag är inte ett dugg hungrig och allmänt less på mat just nu. Får se vad som händer med den frågan..

Ikväll är det jobb. Denna månad blir tuffare än tidigare. Känns som jag och Johan gått i skift ganska mycket men nu blir det ännu vassare maj månad ut då jag tagit på mig alla Claudes pass på mötesplatsen.
Det får gå.

Mitt sommarjobb är klart! SÅ SJUKT UNDERBART!
Jag kommer jobba på min pappas företag hemma i Norrland. Med start i slutet på Juni.
Det innebär alltså att jag och Johan kommer vara lediga tillsammans i början av sommaren.. Men även sen också. Jag kommer jobba dygn hemma och det gör att jag blir ledig mer också. Känns kanon.
Dessutom får jag otroligt bra erfarenhet till skolan jag ska söka in på kring jul. Vi kommer få en as bra sommar.
Mycket bilåkande dock men Johan och Theo kommer vara en del i Ramsele också under dom dagar jag jobbar så det blir nog ganska mycket "semester". Dessutom får jag några dagar hemma i R ensam. Strax innan urkult i Augusti.. Allt är planlagt och känns toppen. Jag är tok laddad för jobb och är glad för Johans skull att det gick att ordna så han kunde vara hemma så pass länge. Var lite orolig där ett tag. Men nu löste sig ju allt :)
Det går ganska bra nu!  :)

Nu ska jag fortsätta stöka på här hemma ihopp om att få någon ordning.
Hann stöka ner ganska mycket ign efter att mamma åkt igår. Haha.. Men innan veckan är slut ska det vara tipp topp här igen.

Ha de bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0