blandade känslor

Igår åkte jag med Tessan, Sandra och tre små barn till Valbo. Vi hade det super trevligt. Shoppade och mådde gott. Skönt att vara där ute i tid, det var nästan inge folk alls där :)
Sen tog vi bussen hem. Köpte hem middag från grillen, avacado sallad och kyckling sallad. GOTT!

Jag la mig och sov 22 igår.. Vaknade när Johans klocka ringde halv sju. Theo sov hela natten :)
Härligt härligt. Vi har just ätit frukost tillsammans och jag har verkligen en kanon grabb måste jag säga.
Utslagen är borta nu och jag hoppas att dom inte kommer tillbaka!

I övrigt har den här morgonen varit ganska jobbig. Känslomässigt.
Har haft kontakt med jobbet och mer kan jag inte berätta just nu.
Men det känns otroligt skönt och roligt att känna sig uppskattad.
Jag har det bästa jobbet man någonsin kan ha här i Gävle.

Idag är det träff med föräldragruppen på öppnis.
Sen ska vi åka och storhandla.. För att förhoppningsvis kunna damsuga sen ;)
Jag ska slänga ihop lite chockladbollar som jag och Johan ska ta mer oss ner på mötesplatsen och bjuda på imorgon. Vi ska hälsa på, utan att jag jobbar :)


Solen skiner ändå känner jag mig lite mulen.
Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0