Jag och Min Fis..

Jag och Theo har en riktig mysig dag.
Vi har vait ner på stan, i stekande värme..

Gick runt och kikade lite på alla fina sommar kläder och glädjer mig till att köpa nått fint till Midsommar firande!
Sen hämtade vi ut ringarna :)



Helt i min smak och jag hoppas Johan bli lika nöjd.



Trots två jobbiga nätter är grabben galas gosig och mår bra!
Just nu tar han en tupplur i vagnen och jag ska plocka fram lite som jag ska oacka med ikväll snart.



Det är roligt att sitta och kolla på folk från vagnen, speciellt den 95 åriga damen som vi satt och pratade med utanför konsum. 95 år och så pigg.. Fast själv ansåg hon sig ganska ofärdig, men så tilla hon att skötte hemmet och ställde mat på bordet åt sin son (han var 60 år och nyskilld). Hon berättade att banden mellan en mor och son aldrig bröts, dom kom alltid tillbaka menade hon.. Jag höll med! Men skrattade inombords och hoppas verkligen inte Theo kommer tillbaks när han är 60 år och vill ha mat på bordet ;) Söt Tant och Theo tyckte mycket om henne.


Vi ska iväg till bvc halv tre sen ska jag svira om innan vi ska på stan :)

Ska sälja vårt skötbord ikväll. Önskar jag hade lyssat på Jessica, haha.. överflöd. Vi har inte direkt använt oss av det.. vi byter på ett täcke i vardagsummet och dessutom är det ganska klumpig och inför en flytt är det bra att rensa ut så vi börjar sakta men säkert. Hon som ska köpa det verkar iaf jätte trevlig, just därför höll jag det kvar då det har ringt två andra och vill ha det på morgonen.. Hoppas hon får bättre användning av det än vi haft. Jag har gått igenom fyra (!) kartonger med kläder som vi fick till Theo av en bekant till Johans mamma och pappa.. Jätte snällt verkligen! Men då Theo vuxit ur det mesta så ska jag köra över det till Tessan och Niklas, det var bland annat med jätte söta och fina Slipovers som säkert deras kommande grabb kommer passa bra i ;)

Nu börjar vi packa här hemma!

Ha en fin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0