GRATTIS MAMMA

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR MIN MAMMAS 30 ÅRS DAG!
(50 ÅRS DAG)
HURRA HURRA HURRA

Jag ifrågasätter mig själv varför jag inte är där?

GRATTIS MAMMA!



Igår hade vi en bra dag. Jag Tessan Theo och Flisan gick på stan, köpte en klänning där nere..
När vi gick hem hade Johan målat hallen klart och jag satte igång att städa.
Carina kom förbi och Harry. Framåt sju tiden när Harry gått kom Emma, Peter och Anders också.
Vi käkade Johans goda mat, löfbiff och potatisgratäng. Surrade och hade trevligt :)
Sen blev det jordgubbar och glass till efterrätt och klockan blev en del innan vi kom i säng..
Men trots allt hann vi göra allt vi skulle göra...


och nu ska vi slutföra vårt uppdrag!

Nu tar det nog en stund igen innan jag kommer uppdatera här.
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0