Tillbaka..

Vi kom tillbaka till Gävle i måndags. Vi stannade i Sundsvall för att hälsa på min pappa. Han hade så otroligt fin, stor och fräsch lägenhet, jag blev avundsjuk. Och soffan han har köpt, gissa om jag kommer ligga och glassa i den? ;) Haha..

Sen vi kommit hem har det varit fullt ös, packat upp, stor städat (Ja, igen) Jag har sytt nya gardiner och plockat bort delar av julen, bakat och grejjat. Theo har varit till doktorn med sitt öra, men han kunde inte se något större fel. Dessutom verkar han mycket bättre idag.

Jag har varit och handlat lite inför både fredag och lördag. Ser fram emot båda otroligt mycket. På fredag blir det en liten tjejfest här hemma och på lördag åker jag och Johan iväg en sväng över natten.

Imorgon får vi se vad som händer, har lite små saker att fixa här hemma och sen behöver jag bolaget, kanske bli det en sväng på förmiddagen ner på stan med Tessan eller så tar vi det utan barn på eftermiddagen? Det sist nämnda låter nästan mest lockande ;)

Jag saknar Mamma och alla där hemma, men så klart är det skönt att vara hemma och komma in i rutinerna igen! Jag känner mig super duper trött fast jag sovit bra. Idag fick vi till och med lite sovmorgon, då våran lilla boss här hemma valde att somna om efter frukosten :P

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0