Dagen till ära.

Idag tog vi sovmorgon, ganska lång sovmorgon.
Theo var trött efter sprutorna?

Tessan och Jag gick till affären för att handla, vi fick även idag ploga för att komma ut till vägen... Jag ringde gavlegårdarna direkt, den sista droppen! "Dom är på väg och ska ploga, det har inträffat problem, men dom kommer, stå ut ett tag till" Men det hon indirekt menade var: "Vi är så jävla snåla så vi väntar in i det sista innan vi skickar ut dom".. På vägen hem igen hjälpte vi en gubbe som kört fast. Haha, en halvfinne.. Vi lyckades inge vidare men en gubbe på cykel och postgubben kom också för att hjälpa till så då kom han loss. :)

Väl hemma var det iaf plogat utanför porten igen ;) Härligt.
Tvätt tiden drog igång, Theo fick alvedon för sin feber. Stackarn var så varm!
Tack för all hjälp idag Tessan!

Nu har Johan kommit hem. Theo blev helt till sig när han såg honom, roligt att se, hela dagen har han varit lite mulen, antagligen för febern, men när Johan klev innan för dörren blev han så glad att han till och med glömde bort att han var hugrig :)

Jag ska sminka mig och sen åka iväg för att äta middag hos Lovisa. Har inte träffat henne på "tu man hand" på väldigt länge så det ska bli jätte trevligt!
Innan det ska jag åka och hämta två paket på coop :) Johan blir nog överraskad när jag kommer hem ikväll!
Eller så sitter han här och lins läser och ringer mig? ;) haha.. 

Och ja, idag har vi iaf sett plogbilarna. Tack för det! Ett dygn för sent bara..

Nu till sminken!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0