Nyår på Vittra, med Vittra..




Jag kurerar. Har haft en dyrg natt, flera med mig. Men nu är det nya tag.

Jag åkte ner och träffade Johan, Theo, mamma och Mormor på Ica och handlade lite.
Önsakde Gott nytt År och åkte tillbaka.






På vittra lagas det mat för fulla muggar. Jag håller mig i bakgrunden då mina kunskaper inte alls ligger på samma nivå som andras ;)





Men Menyn består av.

*

Vitlöksbrök med räkor och Ruccula sallad

*

Oxflié/Kalkon med västerbottengratäng och smarrig sallad.

*

Glass med varma hjortron

*


Till kvällen har vi även massa andra godsaker och några härliga filmer.
Tolvslaget ska firas det också med buller och bång
(Fast jag i hemlighet helst skulle lägga mig och ta igen mig)








Det är nyårsafton och där med 2011 strax. Tiden går fortfaranade jätte snabbt :)
Har min Sambo att tacka för ett helt fantastiskt gångna år. Och ett nytt väntar.

Nu ska jag se om jag kan vara behjälplig i detta hushåll.

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0