Helgen

Helgen har varit helt ok :)

I fredags när Johan kom hem från lite kompis pyssel åkte vi och storhandlade. Theo tippade i vagnen och det blev hela butiken varse om för det djungel vrålet kunde nog ingen undgå.. Samvetet tiggade på och både jag och Johan skämdes nog.. Men det är något vi nu i efterhand kan skratta lite åt ;) På kvällen var vi hos Emma o Peter och grillade. Vilken otroligt god mat! Årets första grillade majskolv, som jag älskar :P
Sen körde vi singstar och jag skrattade så jag fick ont i magen, så sjukt roligt!

Lördagmorgon och jag och Theo tog en långprommis, när Johan kom hem åkte vi till Valbo och köpte med oss klder och skor till Theo. Tanken var att jag skulle köpa en ny laddare till min kamera, men det var på tog för dyr för mitt tycke så jag avböjde! Anders hade en insast som jag skulle få :) Då blir den andra grejjen mycket mycket billigare :) Kalas bra!

Direkt från Valbo i all stress mot Lina och Lars som bjöd på grill kalas. Super trevlig kväll och mys Malou var på topp humör och visade sina snygga nya stövlar och sjöng för oss alla. Ett tag blev det allsång :P Lina vankade omkring med den stora magen som ser sprick färdig ut ;) Snart är det dax ! Spännande.
God mat även där. Kvällen blev sen här hemma och idag blev morgonen tidig.

Både min pappa och svärfar har varit på besök. Matlådor och tvätt är avklarade. Damsugningen sprack dock, då skiten gick sönder! Får se om mamma kan laga den på Onsdag. Hoppas hoppas.
Jag var iväg på årsmöte med Unga Örnar och fick veta att jag fick åka med på kongressen i Göteborg. Jag blev överlycklig och hoppas nu att det går att lösa med jobb. Självklart ska det i vanlig ordning krocka, så Ramsjö helgen med grabbarna och dess fotboll är samtidigt, men det löser vi. Jag blev iaf hur glad som helst att jag får chansen att vara med på kongressen!

När jag kom hem tog vi vagnen och gick till lekparken en stund. Theo trivdes som fisken i vattnet och tyckte det var super roligt. Vidare mot kvantum där vi köpte majskrokar och nu är vi hemma igen.
Johan ska upp 04 för att åka tillbaka till Norrtälje. Stackarn. Men bara denna vecka ut! SKAM DEN SOM GER SIG!
Den här veckan kommer bli bra. Theo mys, föreläning, mamma, jobb och sen HELG med HOFFMAESTRO Och middag med Johan! <3

Nu ska vi göra kväll här hemma och göra oss redo för en ny vecka :)

Tömmer mobilen på dom få bilder som blivit tagna..




























Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0