Evighets dagen

Vart kom all energi ifrån? Den här dagen har inte haft något slut..



Första synen i morse. Jag har gjort det igen! Fan!


Slängde ihop en matlåda betående av ris... och.. tonfisk.. Fantasin är på topp!



Morgonen rusade förbi och vips var vi på väg för att möta Carina och njuta en glass i solen.
Hon hade sina solbrillor, och jag har fortfarande mina i bilen :S
Men vi träffades och trivdes :)



Jag var lite trött och seg, längtade hem. Men som jag trodde fick Carina mig på andra tankar. Tänk vad positiva människor kan göra med ens humör, jag kände mig som en ny människa!



Strax innan tolv bröt vi upp och jag till jobbet för att hacka lite sallad att ha i min otroligt goda matlåda..
Theo fick ett vansinnes utbrott och just då ringde Tessan, hon ville gå till lekparken (där jag just då varit med Carina) Men jag kände att det var just det som skulle vara roligt också så vi gick iväg och mötte upp dom och som vanligt när Theo bara får ögonen på Tessan så ler han, vet inte vad det är men så fort han kommer i närheten av henne lyser han upp :) Men vem gör inte det? ;)

Så vi gick till lekparken igen..



Theo fick gunga och han tyckte det var super roligt :) Han var dock lite framtung så jag var lite rädd att han skulle tippa framåt ;)


Flisan var eld och lågor och det är kul att se barnen tillsammans.. ALLT är så spännande i deras ögon :)




Nu när Theo fått så balla skor av Ronja har vi kunnat börja gå lite, men att hålla handen är inte så populärt och att släppa den finns inte i mina tankar då Theo tycks tro att han världens bästa balans.. Vilket han verkligen inte har ;)



Vi hade iaf super kul den korta stund vi var där och jag blir så förväntansfull på
dessa gravidmagar som framträder lite överallt runt om mig :) Kommer bli en otroligt spännande höst med nya bebisar att snusa på :)



Lilla Flisan ska ju bli storasyster :)


Härliga stunder!


Så här ser Theo ut när Tessan är i närheten Haha..


Jag var tvunget att knalla på jobb.. Och när jag kommit halvvägs till stan inser jag att har Brynjans café nycklar i fickan.. Det var bara att springa tillbaka.. Drygt som attans men motion har jag fått gott om idag iaf :)
Sen gick jag till Mötesplatsen och vi satt ute och solade en stund. Johan kom för att hämta Theo sen hade vi personalmöte..






Hade egentligen annat för mig den 8:de :S men jobbet går före. Kommer fler tillfällen! Surt ibland men..

Sen jobbade vi på fram till 22 och halv elva var jag hemma. Klockan är snart halv tolv men jag är inte ens trött. Känns som jag har energi till tusen. Har fått så otroligt mycket adrenalin kickar idag. Glädje beskeden har kommit på löpande band. Kanske är min sommar räddad? Jag håller tummarna! Disskutionerna är många!

Imorgon ska vi till BVC sen kanske vi ska träffa Sophie och Isabell om inte hon är på dagis och om Sophie är frisk vill säga.. Ganska många som är sjuka nu :( Vi får se vad dagen erbjuder. Kvällen består av tvätt och fix här hemma inför helgen. Vi åker till Bollnäs på 25 års fest från fredag till lördag. Ska bli super kul! 
 
Lördagkväll, jobb! Söndagen går enbart i kalasets tecken då vi först ska till Emma som fyller år idag :) GRATTIS! Sen till Isabell dom fyllde år för ett tag sendan så det blir kalasande hela dagen :) Kul kul!

Nu vaknar Theo och vill ha natt maten! JAG ÄR VAKEN :S Galet!

Sraffet kommer imorgon!

Hörs.






Kommentarer
Postat av: Caroline

Emelie, du ska få en blomma av mig som knappt går att ta död på ;)

2010-04-15 @ 16:13:55
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0