Tisdag..

Idag har jag varit effektiv som sjutton!

Röjde lägenheten, duschade med Theo i gåstolen utanför då han vägrade lyftas ur den :) Så hela badrummen blev blött, men han tyckte det var super roligt att det skvätte lite vatten på honom och stack inte iväg iaf så jag fick det välbehövliga duschen iaf! Sen skulle vi borsta tänderna, jag borstade lite först på hans små tänder där nere sen fick han "prova" själv.. Skit roligt även det. Trots att han borstade i hela hans ansikte och överallt utom på hans tänder ;) Men tandkrämen var ju god iaf!

Vi gjorde oss klara och gick till Ica för att handla.
Tre kassar senare gick vi hemåt. Han sover fortfarande i vagnen. Men en otroligt mysig morgon har vi haft iaf :)

Ikväll är tv´n bara MIN :) Jag ska njuta i soffan och se på Äntligen Hemma. Dom flesta jag känner gillar inte Timell, men det gör jag.

Det blir spagetti och köttfärssås till middag. Hittade älgfärs i frysen, så det blir perfekt!
Nästa vecka kommer min mamma så jag ska höra om hon inte kan visa mig hur man lagar till dom stekar som ligger där också. Kanske på tiden att jag lär mig om jag vill kunna äta det där älgköttet som är så gott!

Fick ett sms imorse att jag får gå på PRVABS vårmässa på tosdag, Gasklockorna. Skulle bjudas på lunch och det skulle finnas godis där. Dessutom var det inget problem att ha med barnvagnen ;) Gissa vart jag kommer vara och smaska gotta på torsdag ;) haha.

Tro hur länge krabaten ska sova!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0