Solen lyser med frånvaro..

Kvart i sex gjorde Theo morgon.. Och ja straffet kom idag ;) Men jag är inte s farligt trött ändå.
Mer taggad för det är så mycket som händer nu.

Idag ska jag fortsätta fixa här hemma. Det blir den där kyckling middagen idag iaf ;)  Sen ska det deklareras, Johans var inte lika lätt som min. Han försäljning av lägenheten gjorde det lite krångligt men nu vet vi hur man ska göra iaf :)
En tur till affären och sen vankas tvätt tid ikväll..

Dagen vet jag än inte hur den ser ut förutom att jag ska till BVC med theo klockan 10.

Så nu ska även jag göra morgon och fixa lite gröt till grabben!

Ha en fin dag trots att det inte är lika bra väder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0