Söndag

Så var helgen över, snart.

Idag mår jag kanon bra. Theo har sovit hyffsat bra inatt och gissa vem som fick sovmorgon, till halv elva? JAG!
Kändes helt overkligt att vakna och se att klockan var så mycket. Men ack så skönt.
Vi har ätit frukost i soffan och städat lite. Söndags städningen :)

Idol repriserna går på tv nu och Theo sover, igen. Han är ganska förkyld, kanske därför han är så trött?

Igår kom Emma och Peter över, vi kollade körslaget tillsammans och disskuterade mobiltelefoni :) Byte blir av, jag dissar telia, efter att ha pratat med Peter så har vi kommit fram till att min telefon räkning kommer minska markant. Blir lite strul bara när vi ska till Ramsele, men jag lär ju inse att jag inte bor där längre, på gott och ont. Så imorgon blir det ny mobil och nya villkor. :) Vi planerar hemresa den 23 oktober, Johanna kommer hem, en snabbis bara men det blir kul att se henne. Så om tre veckor kommer jag hem igen.
Undra om dom kommer tycka att Theo blivit stor? =) Han har ju vuxit ganska mycket sen vi var hem sist.

Idag regnar det ute och är grått och trist. Johan ska iväg och träna strax sen ska vi åka och kolla på färg till hallen. Sen ska jag bänka mig i soffan och glo på "Ensam mamma söker" :)

En bra söndag med andra ord.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0