Söndag 091011

På Söndagen var det bara Theo som var pigg här hemma. Jag satt uppe till halv fyra innan han ville somna.. Och Johan sov som en stock.
Så jag tog vagnen och gick på en tre timmars lång promenad..


Det var super härligt ändå till det börjar regna och jag inser att regnskyddet ligger hemma. :S Johan fick vackert pallra sig ner mot stan och komma med regnskyddet annars hade vagnen och Theo blivit dyng sura.. Jag hade bara kjol och strumpbyxor mig så min förkyldning välkomnade jag tillbaka..

När vi kom hem åt vi varmrökt fläskfilé och potatis gratäng.. Sen somnade jag på soffan i 40 minuter.
Gick och la mig vi 21, efter "Ensam mamma söker" men då ville iaf inte Theo somna, han var klar vaken, så jag fick kliva upp igen.. Men efter ett tag blev han också trött och äntligen kom den efterlängtade sömnen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0