Kurering

Jag trodde jag skulle klara mig, men icke. Kände redan igår att jag höll på bli sjuk.. Hade feber och ont i halsen.
Nu på morgonen hade jag högre feber, ännu mer ont i halsen, kroppen värker och näsan sitter igen. Blä.

Skulle verkligen vilja sova bort det här, men Theo är på toppen humör (som tur är) så han vill busa och prata.
Tar några alvedon och hoppas det värsta ger med sig.
Inatt har det spörgnat hela natten, men nu på morgonen tittade solen fram. Johan har mitt bankkort i sin börs, hoppas verkligen han kan komma ifrån jobbet och lämna det till mig så jag kan gå till apoteket för kurering.. Sen hem och umgås med soffan, och Theo så klart. Det kanske är något tillfälligt, som ger efter snart. Känns som det var längesedan jag var sjuk.

Idag fyller Tina 40 :) Stort Grattis Till Henne!

Nu lär jag ta tag i dagen..

Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0