Dö tuff

Johan kom hem och vi käkade, jag var tröttast än tröttas och totalt opepp på att gå på träningen.. Men tvingade mig iväg. När jag mötte Lovisa kändes det lite bättre iaf.. Och när vi hade svettats klart var jag som helt ny mäsnniska, från trött och seg till pigg och super glad.. Insåg att min kordinations förmåga suger, min kontidion suger och jag vet inte ens hur man gör en armhävning, men det var hur roligt som helst ändå. Lär köpa en bättre tränings bh till dessa vätskefyllda kassar bara, det kändes ;) Tänk hur jobbigt det är innan det är gjort sen är man så nöjd när det är klart :) På måndag blir de omtag.

Johan och Theo hämtade upp mig för en timme sen, nu är vi hemma och jag har duschat och ställt fram ostbricka. Snart kommer Lovisa hit i mjukis brallor och vi ska ha en riktigt slappar kväll framför Idol.. :) Härligt!

Theo har fått på sig en pyjamas, en vit med oranga döskallar ;) Dö tuff!

Helgen är här och det innebär ju att Johan är hemma <3

Ha en toppen kväll!


    

Mina favoriter


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, ditt blindtarmsärr är ju en liten gåta... dom borde stämmas egentligen! Pumpa dom jävlarna på pengar =)



Va säger vi om Idol då?

Dåligt värre att Jon åkte ut... tycker att "schlager Camilla" hade kunnat åkt istället faktiskt. Blev riktigt besviken på hennes uppträdande ikväll... Men,men!



Jorå, degmage finns allt kvar! :p

Duktig du är som har börjat träna förresten, kul ju!

=)



Stor kram

2009-10-02 @ 23:42:59
URL: http://bekkiis.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0