Dagens: att göra..




Då var dagens att göra nästan gjorda.
Har handlad och förberett att göra enchilada, som det heter. Det som Johans syster bjöd på förra helgen.
Förberett ostbricka, grönsaker med dip och en karamell skål tills ikväll och handlad hem diverse, diskat, gjort salsan och städat här hemma.
Borde verkligen sova men det är ju helg så jag hinner det sen..

Theo däremot sover som en stock.. Vi vädrar lite här hemma så vi får in friskluft, jag älskar luften på hösten.
Johan ringt så han hade inte krockat iaf ;) Jag ska till och riva lite ost snart innan Theo förhoppningsvis vaknar för nu vill jag busa lite :)

Klockan 17 ska jag träffa Lovisa vid Fjärran Höjder, sen hem och ladda inför Idol :)
Ljuva helg. Solen skiner även fast det inte är så varmt, utan friskt...

Träffade Linda, en arbetskompis på Bryjan som nu gått över tiden med två dagar, men jobbade sten hårt med värkabetet inne på Jysk ;) haha.. Friskt vågat.
Hoppas allt går bra för henne. Hon skulle upp till förlossningen på eftermiddagen så kanske kommer den till liten varelse till världen välsigt snart :)

Nä, njut av höst vädret. Nu ska här rivas ost!






Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag är såå nöjd över din blogg =) Det blev ju skit snyggt ;)

2009-10-02 @ 15:15:36
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0