Bildbomb


Jag och Theo tog en tupplur i Söndags.


En morgontrött kille imorse..


Kalas humör :)



Han börjar trivas framför kameran :)


Liten blir stor ;)


Vi sprakar järnet när vi blir rastlösa..


Något som inte stämmer..




Att lyssna och sjunga med till Winnerbäcks låtar kan vi aldrig få nog av ;)



Som ni ser har Theo varit på strålande humör hela dagen, och det är så skönt. ALLT blir så mycket lättare och roligare när han är glad och inte grinar. Han säger så klart till när han är hungrig och behöver byta bjöla men det är det enda gnäll vi haft här idag :) En tår av trötthet också.. Men det kan jag ta.
Älskar sånna här dagar.

Men nu börjar vi längta hem Johan, kanske kommer han snart?
Då blir det potatis och biffar. Jag är vrål hungrig.


Nu ska jag hacka sallad!




Glöm inte att ta chansen att vinna den tuffa fotöljen här


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, något annat än modo kan han väl inte få ha på sig va? ;) Tycker det är så himla gulligt att alla hockeyklubbar säljer så mycket bebissaker.

Åh, åker du hem på fredag? Jag var lite inne på att åka hem på typ lördag eller söndag och vara hemma en veckan, men jag kan inte bestämma mig..

Man har verkligen hemlängtan. Det är hemskt!

KRAM!

2009-10-20 @ 19:09:07
URL: http://linneasjolen.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad fina ni är!!:)

åker ni till Ramsele i helgen?

2009-10-21 @ 23:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0