Kväller

En kanon dag.

Samma veva. Plock, mys och sömn för Theo. Emma kom och hälsade på så jag fick höra om deras romantiska helg i Stockholm :)
När hon åkt började jag göra soppa. Theo sov i sovrummet så jag passade på att använda babyvakten som vi fått av Ronja och Andreas när han föddes, då kunde jag laga mat och lyssna på musik i köket. Det enda läskiga var att plötsligt pratade någon eller något lät i vakten så jag gick in till Theo som sov som en stock.. Jag blev livrädd och stängde av den.. Vad var det som lät`? Eller har jag blivit paranoid? :)

Nu har Johan kommit hem och vi kollar AFV på tv, det är roligt. Vi har skit många kanaler nu när Linus är här, han har med sig en box som gör att man kan se på alla möjliga kanaler :)

Imorgon ska jag lämna Theo hos Emma en sväng för att gå en prommis till Kiosken och se om Karin kanske jobbar. Om inte så lämnar jag mitt nummer, för nu ska jag komma igång med babysim. Jag och Tessan är tok laddade!










Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Man kan tydligen få in andras babyvakt i samma frekvens/system. så det kanske är nån granne som du hört, som har samma modell osv som ni. :) Jag kommer inte ihåg vem som sa detta eller om personen i fråga är trovärdig :P haha. men det är vad jag hört iaf.

2009-11-02 @ 18:06:13
URL: http://emelielindberg.blogg.se/
Postat av: Lelle

Tänkte på samma sak när jag läste bloggen, Tror Emelie L ä inne på rätt spår. En sak till, men det tar vi via sms

2009-11-02 @ 21:20:30
Postat av: Emelie

Ja ni! Jag hoppas verkligen det annars har jag blivit spritt spårngade galen :) Borde kanske testa igen och byta frekvens.. Lite läskigt när ungen ligger stilla och sover och samtidigt låter det i den andra grejjen!

2009-11-02 @ 22:04:07
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0