God natt

Johan lagade super god mat och vi käkade :) Sen sprang jag iväg till Brynjan, träffade massor med ungar då det alltid är mycket folk på torsdagar.. Surrade med Malin och skrev ut lite papper. :)
När jag kom hem tog jag ett bad, sen har jag pysslat, pysslat och åter pysslat. Snacka om att jag blev besatt har suttit nästan två timmar och det var så roligt, har nog inte grejjat med dom där prylarna på ett halv år tror jag. Blev lysrik när jag tog fram lådan med olika papper, smycken, kort, och grejjer..

Både jag och Johan har packat klart. Theo har haft lite strul med magen men då tempen åkte in åkte innehållet ut ;) så nu är allt frid och fröjd igen. Imorgon åker vi :) Ska verkligen bli skönt att komma hem.

Börjar bli lite nervös inför den där sprutan Theo ska få imorgon :( Håll tummarna för oss!

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0