Fredag och vi hem till R!

Här hemma är det morgonmys på hög nivå. Vi klev upp när Johans klocka ringde och det känns helt ok, Theo åt sista gången vid halv tolv, sen vaknade vi 06.20. I vanliga fall brukar vi somna om, men vi ville vara med Johan istället. Dessutom är det ganska skönt, för man får så mycket mer gjort om man stiger upp i tid och vi ska ju ändå ut vid halv tio. Då blir det vaccin och besök på apoteket innan min pappa och farmor kommer och hämtar oss. Har längtat efter denna dag kan jag lova.

Kollar nyhetsmorgon. Theo ligger brevid och surrar, vi har lyssnat på Winnerbäck och njutit.
Jag ska göra iordning vagnen och pyssla lite här hemma innan vi beger oss ut på nya äventyr.





Idag är ingen vanlig dag för det är min bästis födelsedag ;)

 

Hoppas du får en bra dag Ronja!
HURRA HURRA HURRA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0