Ingen sovar dag!

Idag tänker jag inte sova bort dagen! Det är en sak som säkert.
Jag är laddad inför lektion nu och kanske lite plugg efteråt inför nationella?

Johan käkar frulle och ska snart iväg till norrtälje, över dagen.
Efter min date med Emma ska jag röja lite här hemma och leta på lite sängkläder och så tills FannyBunny kommer imorgon =) Kanske gå en extra sväng till Brynjan som har sin näst sista dag öppet för denna termin :S Och nästa termin vet jag ju inte när jag kommer tillbaka, men som jag sagt till bossen vill jag komma så fort som möjligt! Trivs verkligen med gänget som jobbar där och att få vara med ungdommarna! Synd att det är så få arbetstimmar men dom få jag har vill jag inte gå miste om.. =)

Några av bilderna från sista april lägret..




Lotta



Niklas


Lunch vid sjön.



Det har varit skumt väder några dagar här, ena sekunden är det stårlande sol, andra sekunden är det tunga gråa moln ute. Men det har blivit väldigt grönt nu när det regnat lite.. Ser inte ut att bli kanon väder idag heller.
Får nog ta paraplyt med mig för säkerthets skull.
Jag har väntat två veckor nu på både min kamera och pengar från försäkringskassan, varför kommer dom inte?
Sånt där retar mig att det alltid ska vara i sista sekund. Jag vill verkligen ha min kamera till helgen och foto under Forever Young.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0