Vilket Väder!!

Kvart i sju på morgonen.. 5 plus grader och strålande sol. Sånna dagar är det lite roligare att kliva upp helt enkelt..
Johan har nyss åkt till jobbet och jag gör mig klart för mette lektionen! Är ovanligt pigg för att vara den här tiden på morgonen :) Drömmer konstiga drömmar.. Inatt hade jag vänt mig om och sagt till Johan att "johanna är jätte ledsen"..Och jag minns att jag drömde om en kille som plockade äpplen naken :S haha..

Hoppas verkligen vädret håller i sig hela dagen. Vid tre tiden ska ner på stan med Emma och kolla lite om kryssningen.
Gårdagen gick bra, fick en fråga som jag inte kunde svara på och då hoppade Micke snällt in :P
Efter jobbet visade det sig att jag var utelåst, så kan det gå.. Jonas var inte hemma :S men som tur var fick jag komma upp till Emma och Peter en stund tills Johan kom hem :)

Nä lite filmjölk och en hårdbrödmacka på det här så är jag redo för ny genomgång!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0