Skapande i mötet med ungdommar

BIlder från igår och idag :)


 



Farmor som stickar små sockar..



Rörkrökaren in action


Idag har jag som sagt varit på kurs hela dagen i Bomhus, Skapande verksamhet i mötet med ungdommar. Det var super kul och jätte inspirerande, vi fick vara med och skapa själva, måla till musik, skapa föremål som senare kom att brinna :) måla på väggar, olika disskutions forum.. Super kul, men ganska jobbigt också. Det är krävande att vara kreativ en hel dag. Men det var skönt att träffa lite folk och ett nytt nätverk är på gång ;)



Vår skapelse som inlidades i bomull :)


Väggmålningen


Igen


Det bjöds på cirkus konster i form av jonglering..


Föremålen som skulle sättas i eld..


Säkerheten kom före allt ;)



Lite brand


Sen gick allt upp i rök..


Väl hemma vid halv fem satte mer packning igång så det tar sig dag för dag.. Men min kropp hänger inte alls med som den borde, den säger starkt ifrån så fort det blir ett litet lyft av en kartong för mycket. Men jag gör det jag kan iaf,.. Imorgon blir det lite mer fix, och fönsterbytet drar äntligen igång.. Pratade med grabbarna idag som lovade att det skulle vara klart tills på fredag.. Hoppas dom håller sina löften! Blir förmodlingen lite simning med Lovisa på kvällskvisten också..
Nu sitter ag bänkad framför soffan och Johan är hos hans pappa.
Ikväll ska han göra rökmackor :) mums, men den här eftermiddagen bara försvann.. Kanske för att jag varit sysselsatt en hel dag och kom hem på eftermiddagen.. När ag frågade Johan vad klockan var och han svarade sju trodde jag att han drev med mig :S Det var väldigt ljust ute också så det märktes att klockan ställt om :)
Hur som helst så kommer jag sova gott denna natt då jag beställt massage.. <3

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Vet inte ni vuxna människor hur man städar efter sig? Gick utanför Folkan idag och där låg nåt svart och sotigt, INTE bra för en nyfiken hund =) Busted!

2009-03-30 @ 21:36:44
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0