Nu är det gjort..

Köksbordet står här hemma i kartonger.. Johan skruvade ihop en av stolarna innan han gick till Gymmet. Jag har kärleksmumsen klar och sockerkakan i ugnen :) Färdig lagomt tills allsången drar igång :)
Tänk att det blev en bra dag det här med.. ! Synd att Anders Lundin är program ledare för allsången, jag tål honom inte..
"Shång i medaljongen" och andra löjliga tråkiga uttryck! Blä.

Ska ge mig på stolarna jag med.. Vill ha upp det där bordet och se om det passar så bra som jag tror att det kommer göra. Vi får se.. Har tvingat Johan att avstå träningen imorgon och roa mig istället.. Behöver verkligen fokus på vad som helst förutom Urkult som invigs.. Sagt och gjort, han ska sysselsätta mig :) Är ju sommar kväll så medans alla bohemer och hippies festar arsler av sig och njuter av den ljuvliga stämningen i Näsåker ska jag minsann se på Alcazar.. ;) Vilken hit! Det blir nog bra. Allt blir bra utom att sitta ensam framför tv aparaten..

Nu ska jag se över kakan och se på sången!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Vi kanske ses imorgon då! Har ganska stora förväntningar på Alcazar eftersom de artister som varit innan helt ärligt talat har floppat i mina öron.

2009-07-28 @ 21:13:53
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0