Intensiva, men ack så givande dagar :)

Dagarna har sprudlat förbi och jag har njutit av varje sekund. Har nog haft den bästa veckan på väldigt länge faktiskt. :)

I Måndags kom Ronja och Andreas hit, vi åkte till Harnäs och badade och solade, underbart härligt.. På kvällen åt vi god middag och drack gott.. Tisdagen jobbade jag och Johan, men jag slutade vid 14 så då åkte jag ut till dom i Harnär där dom befann sig :) Mer sol och bad! När vi kom hem svidade vi om, handlade och gjorde oss iordning för en kväll på stan. Tant Grön stod högst upp på listan, och vädret var på vår sida, minst sagt. En duktig trubadur höll oss igång och skratten blev många. Det blev många som kom dit och det var ju roligt! Vi gick till Berggrenska men det var inget för oss så vi gick vidare till Interpool där grabbarna spelade biljard och jag Ronja skvallrade lite ;)
Taxin tog oss hem och där blev det en mindre mingel och bar stund ;) haha innan sängen skrek våra namn..
Onsdagen klev en trött Johan upp och åkte till jobbet, när vi andra vaknade var det Havet som väntade.. Strålande sol och vi åkte till Rullsand, efter vägen träffade vi mannen med sveriges största pung och som heller inte hade något problem att visa upp den ;) Jag vek mig i baksätet på bilen och skrattade tills magen kved.. Vi kastade upp brasse stolarna och filtar och avnjöt solen i kanske 15 minuter innan åskan kom, packade ihop och åkte mot Vabo där det blev shopping. Jag kom hem med en scarf för 25 kronor ;) Ronja och Andreas handlade lite kläder och sen åkte vi hem igen.
Den kvällen grillade vi i "ballong skogen"! Super mysigt, fick nya vänner, måsar som antagligen var mer hungriga än vi så det blev att sitta eldvakt så dom inte kunde ta våran mat.. Vi åkte till Trösken senare och kollade på söta stugor längst vattnet och sen blev det hem gång..

Idag har jag jobbat, Johan med. Ronja och Andreas har åkt hem och lägenheten ekar tomt igen :S Tänk va tiden går fort när man har roligt och tvärtom.. Kvällen har bara varit dryg. Tvättning och fixning.. Men det är väl den tråkiga vardgen som kryper sig på igen ;)

Linus kommer snart hit. Dom ska till Ramsjö imorgon. Grabbarna grus, för att dricka öl och spela fotboll :) Tror Johan behöver det. Min helg blir stillastående, utan bil också.. Men det tänker jag inte gå in på.. Blir bara irriterad. :)

Jobbet har gått bra, blev lite väl mycket idag och det straffet fick jag ta när jag kommit hem. Men det blir nya tag på måndag.

Har haft en super rolig vecka och inser att jag ska fortsätta ha det annars kommer dom här sista veckorna innan "nedsläpp" bli väldigt LÅNGA :)



Johan som rustar i lägenheten :)


Mamma som skruvar ihop skötbordet :)


Johan på tanten i tisdags :)


Micke med flera var där också :)


Ronja ser ut att undra vad Johan pysslar med :)


Patrik och Jonas.. "dommaren dömde, Ronja FUSKAR!" ;)


Tändar tävlingen demonstreras :)


Anders försökte sig på tävlingen han också :)


Vi visste att vi skulle vinna så vi försökte inte ens.. :)


Kim, födelsedagsbarnet :)


Grillning i ballongskogen :)


Med vacker utsikt :)


Och vi var mer än njöda över dagarna som varit ;)

Tusen tack till ALLA för ALLT!

Nu ska jag umgås lite här innan det är läggdax..

Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0