Grillning, mys kväll, skit göra och skolan :)



Lördagen som var-- en toppen dag. Klev upp sju då tvättiden började.



Sen hälsade vi på Johans syster, där frida var ifull gång med marmeladen...



Vidare till Hemlingby, där vi skulle grilla :)


Elden tog lååång tid på sig :P


Men vi hade mysigt under tiden..


Johan var hungrig


Hanna kämpade tappert med elden :)


Jonas och Anders grillade korv..



På kvälen var vi bjudna på middag hos Johan bror. Super mysig kväll..




Söndagen var tidigt uppe den med.. Personal mötet började klockan 9 och slutade 2 :) Hade faktiskt jätte roligt där. 
Kreativiteten flödade och det känns kul att få vara en del i det där gänget :) 

Timmarna efter det var ett sort skämt och något jag strycker ett streck öven :) 
På kvällen gick jag över till Peter och Emma :)Det var nödvändigt att träffa lite glada människor. Jag fick smaka den omtalade "Ben & Jerry glassen" som faktiskt var väldigt god =) 
Sen bev det hem och ta tag i disken  och knoppa.

Idag har jag handlat, sökt jobb och sk snart knalla till komvux för att gåpå min första matte lekion :)

Hoppas ni har en bra dag!

(måste bara tillägga att jag är glad för min vän Ronjas skull, som klarar skolan galant) - hon förtjänar det! :) Är lika kul barje gång hon berättar att hon klarat pro efter prov :) Blir för övrigt imponerad på dom flesta som läser på högskola :)
Min kusin tar examen om 4 dagar och blir då legitimerad sjuksköterska =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhhh... Ben & Jerry! Hur gott som helst

2009-01-12 @ 18:49:32
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0