Genom munnen :S

Nyss kommit hem från jobbet. Hade super kul på teatern, Malin fyllde dessutom år och hade med sig Godis som hon bjöd på, hon skulle ner på HeartBreak och köra Quiz, jag blev jätte sugen att föjla med, men insåg sen att jag  ska upp ap tidigt imorgon så det blev inget av.. En annan gång kanske :) Imrron ska jag jobba på en avdelning som jag aldrig varit på tidigare, känns både roligt och jobbigt, alltid drygt med nya ställen där man inte är van, det känns som man är mer ivägen än till hjälp men det ska nog gå bra ändå hoppas jag...

Kikade runt på lite filmklipp nyss och hittade detta. Opererade nyss bort min blindtarm, och tyckte enormt synd om mi själv, i vanlig ordning, men nr jag såg detta är jg faktiskt tacksam över mitt ärr och att jag gjorde på de gamla vanliga sättet :)


VARINING FÖR KÄNSLIGA!


http://www.aftonbladet.se/webbtv/livsstil/halsa/article2147620.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0