Tisdag

Tisdagen är här. Theo sov ganska bra inatt men jag och Johan låg och surrade tills klockan blev alldeles för mycket igår.. Kändes som att vi pratade om allt vi inte hunnit med den senaste veckan. Tänker minst tre gånger om dagen "Det där måste jag prata med Johan om när han kommer hem" Sen blir det aldrig så att vi pratar om det ändå, för alltid nått annat.. Några kvällar har vi gått om varandra, när han kommit hem har jag gått och jobbat och dom kvällar jag inte har jobbat har alltid varit annat, så innan allt är gjort går vi sovande till sängen :) Så det var ganska mysigt att få saker sagda.

Ser kanske lite resultat av min kalender också. Johan verkar lite gladare om dagarna av mina små "brev" haha..
Varje lördag finns en godisbit och en lott där också. Han verkligen äldkar lotter, önskar att han kunde vinna någon gång bara ;)

Jag och Theo hade mys morgon imorse, han fick komma till stora sängen och vi låg och jollrade ganska länge, sen klev vi upp, jag tog ett bad, medans hans satt i babysitterna och kollade på alla knäppa frisyrer jag gjorde med shampot i håret ;) Roligast var ändå när jag blåste skum runt omkring, då skrattade han som en tok :)
Fick lära min lite franska igår på Brynjan också.. Claud som börjat där är språk expert, han kan prata hur många olika språk som helst. Det skulle jag också vilja kunna.

Har pratat med min pappa idag också. Han är en baddare på att hajja situationer.
Fick tala med Farmor också, vi ska hälsa på henne på lördag. Det ska bli roligt.
När vi kommer hem därifrån ska jag klä julgranen och Johan ska kanske iväg på annat.

Hur som helst så har den dagen varit lugn. Vi gick en promenad på morgonen.. Sen har vi bara varit hemma.
Jag ska vika tvätten och förbereda middagen för att senare bara kunna vara.  En sån kväll behövs.
Imorgon vet jag inte vad dagen erbjuder, öppna förskolan med Tessan tror jag?

Nu ska vi ta en powernap, Theo är över trött..
Ha en bra dag



Tänkvärt!

"Kom ihåg att det kan vara en stor lycka att inte få sina drömmar uppfyllda"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0