Ruggigt bra..

Ja, det är fortfarande väldigt skönt att vara hemma :)

Idag har Jessica och Eskil varit här, vi har haft det super mysigt. Tog en prommis på byn, köpte med oss lite fika hem från fiket, och surrade en massa, börjar till och med små spana lite på Urkult nästa år ;) Och lilla Eskil, som fortfarande är väldigt liten, men som blivit stor på kort tid ändå :) Han är så söt.. Sen kom Ronja en sväng, och hon, jag och Melissa gick vidare för att få i oss mat på byn :P Massa mys på en och samma dag.
Jag har nyss varit till Jessica och hämtat en åkpåse, imorgon ska vi prova nya pulkan :)

Johan har åkt med Robin och Queenly till övik för att se Modo-Brynäs. Jag fortsätter mysa ner mig i mammas soffa och kollar på en dokumentär från Tsunamin.

Jag ska se på film med syrran när hon kommer hem, sen dyker nog Johan in senare.

Hoppas ni har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0