Isglass

Nu har jag pysslat ihop den sista julklappen i form av handkraft, dom andra ska köpas.. Hade knäppt kort och skulle visa vad Theos Farfar skulle få, men jag kom på att mamma och pappa läser här och dom ska få likadana så då blir det inge kul :)

Har nyss surrat med syrran som hade köpt nya skor, det vore nått för mig på juldagen kanske ;) Grymt att hon handlar nytt och jag sliter ut Haha.. Synd bara att hon är 54 storlekar mindre än mig så kläderna kan jag ju inte längre nyttja ;P

Grabbarna sover FORTFARANDE! Otroligt!
Jag har hunnit med ett långt härligt bad och massa annat.
Passar på att njuta av tystnaden och ska slå in dom här klapparna och lägga under granen så länge.
Idag blir det pasta till middag. Disskutionen om vi ska ha purjolök eller inte i pastasåsen går vilt till, jag röstar Nej. Vad röstar ni? :)

Jag kyvsmakade en köttbulle hos Johans syster igår, åhh himmel vad goda köttbullar jag kommer få på julafton, i klass med min mormors! När vi gjorde egna köttbullar här hemma blev det inte alls så bra.

Jag saknar glitter i våran gran men trivs utan också! Tänkte slå in Ordspråket jag köpt åt Theo men i samma stund som den tanken slåg mig insåg jag att det var lönlöst, jag kommer ända sätta upp det innan jul och han kommer knappast tycka om svarta bokstäver i trä ;) Men jag gillar dom!

Jag är super sugen på en calippo.

Nä, nu till klappverkstaden här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0