Vackra Ängeltofta

Idag blev en super dag :)
Jag åkte med Emma och Peter till Ängeltofta, det var så otroligt fint där, men jag hade så klart inte kameran med mig :/
Vi gick ner till vattnet först sen satt vi på uteserveringen och åt glass och drack läsk.. Det var så härligt, inte alls så där vidrigt varmt utan ljummet och helt perfekt.. Jag njöt till fullo.

Sen åkte vi hem till dom och såg en film, ganska roligt. "En schopoholics bekännelser"..
När jag kom hem var Johan i full gång med att laga Pannkakor :) smarrigt värre. Sen bar det av till svärfar där vi tömde ett förråd och jag rensade svartvinbärsbusken :) Rödvinbärna var nästan slut, likså krusbären.. Men svartvinbär går ner lika fint det :) Det är så gott med alla bär som sommaren erbjuder!

Sen åkte vi till Valbo för att skjutsa hem Matte :) sen hem igen.. Nu sitter vi och kollar på en dokumentär om kokain i Colombia, det är ganska intressant.

Imorgon är det en ny dag, utan planer så vi får väl se vad som händer..





Jag hoppas Fanny hinner hit på besök innan hon flyttar!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0