Hur trött kan man bli..

Slut som artist!
Jag skulle kunna gå gravis en månad till om jag så bara kunde få sova på nätterna, det är den största irritationen just nu.. Bara ligga och vrida och vända på den enormt tunga kroppen som aldrig lyckas slappna av..
Vaknade till vid tolv.. Hörde msn utanför sovrummet och antog att Johan varit uppe ett tag.. Men jag somnade om och kvart över ett kom han in och förbjöd mig att sova längre. Det var nog ganska bra.. Annars hade hela dagen varit förstörd..
Han fixade ett bad till mig sen stod det frukost på vardagsrums bordet :) det kallar jag lyx..
Ikväll ska vi på bio. Sommar med Göran.. Hoppas den är så rolig som den verkar..
Nu ska jag röja bort frukosten lagom så här vid två tiden :S

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Du får berätta om den var bra =)

2009-08-02 @ 22:00:43
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0