Tok laddad!

Då har jag landat på Brynjan. Gick otroligt fort på arbetsförmedlingen, kanske för att jag stod där en kvart innan dom öppnade bara för att slippa kön där inne :) Hade dessutom bilen (JA JAG KÖRDE INNE I SMETEN SJÄLV, UTAN EN REPA PÅ BILEN) :) WIII! Sitter och väntar på Robin nu, vi tar Johans bil istället för bussen, klump bussen är inte kul att köra!

Det är kanon fint väder ute och jag känner mig tok laddad med sommar känslor! Otroligt skönt,
På söndag ska vi åka till ett fint ställe, enligt Johan ;) och vara ute i solen, om den vill vara med oss då? Hoppas på det.
Jag har fixat sovsäck och laddar upp inför morgondagen också. Ska gå en kvällsprommis och handla med mig lite godis inför valborg ;)

Hittade en bild från förra sommaren. När min Kusin jessica var på besök. Det var så roligt, vi bokade bordet på söderhjälmska i hennes nya efternamn ;) Hon hade ju gått och gift sig till och med ;)



Nu väntar en ny sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0