"En riktig pärla"

Johan som väckarklocka är inget att lita på, han skulle ringa och väcka mig halv nio men tio i nío kom samtalet :) Får helt enkelt ställa mobilen istället :)

Kvällen igår belv lång :) Vet inte alls varför men jag sköt på bakningen ändå till halv tio.. Gjorde bara smeten och bollarna rullade jag i morse :)

Sen begav mig till brynäs centrum och köpte en bukett tulpaner till svärfar, och vandrade mot Bomhus.
Stannade hos Harry i en timme drygt, eftersom jag inte kan vara med och fira honom ikväll..

Sen knallade jag hem igen, och inte för att det är så jätte långt till honom, men tillräckligt för att jag borde fått lite värk i höfterna så har jag inte fått det :) Kanske ger fogisarna med sig lite! Hoppas..


Hur som haver så kom vår lägenhet ut på annons idag :) Jätte fint gjort av Marit tycker jag och Johan var också nöjd med annonsen! För er nyfikna kan ni se den här.
Sista visningen är den 21 april så efter det får man väl domen :S Håll tummarna!

Igår fick vi sms av Ronja och Melissa, som bjöd in till pimpelfiske och tävling i Västansjö, vi ska pimpla grilla och mysa och det ska bli super kul! Jag hoppas det blir fint väder..
Jag ska byta om och knalla ner på stan om en stund, möte upp Johanna och gå på yoga passet. Sen ska vi hem och laga lasange med god sallad till.
Är rädd att vi kanske pker på att hämta Johans väska i Upplandväsby.. Usch va det där retar mig fortfarande.

Har slagit in min pappas present också och det känns lite tråkigt, bara en blankt kort :S Men det är väl tanken som räknas hoppas jag. Har ju trots allt lagt ut en slant för det, det är verkligen inte billigt med fotografier!
 (jag tror inte han läser min blogg) ;) hoppas inte det iaf.. Får be syrran klistra ihop ett fint grattis kort.
Vi ska äta Tacos hos honom när vi kommer fram sen ska grabbarna på poker och jag ska spendera kvällen med nära vänner! Vad jag och Johanna ska fördriva tiden med har jag ingen aning om.. Slappa kanske och prata ikapp, var som sagt ett tag sen jag träffade henne, eller alltså träffade så man hann prata med henne.. ;)

Mäste ringa Fanny och be henne leta fram pimpelspön och ryggsäck med stol i så vi kan njuta på isen..
Och maggot :S Blä måste vi fixa också.. Var hundra år sedan jag pimplade men amatören kanske vinner rent av ;) haha

Nu ska jag göra mig klar!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni till Västansjö så kanske vi ses, jag bor ju där så ;) Vi kan ju höras =) Kram

2009-04-07 @ 18:37:24
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ska ni till Västansjö så kanske vi ses, jag bor ju där så ;) Vi kan ju höras =) Kram

2009-04-07 @ 18:37:37
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: MammaGerda

Verkligen jätte snyggt!

Att du inte kom och hälsade på oss på vägen? :P

2009-04-07 @ 20:01:06
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du, eran lägenhet är ju såå fin, blev jätte fint när ni städa å tog bort alla grejjer.. jätte fint va de iaf. kram kram

2009-04-07 @ 21:27:07
Postat av: Jessica

Fasen vad snyggt det blev! Den var ju redan fin då jag var där men det gör verkligen skillnad då alla saker man har blir bortplockade. Home staging är nog inte så dumt! Den ser superstor ut! Det kommer nog inte bli några problems att sälja den där. Men det är sjukt vad det skiljer i pris. Er lägenhet kostar mer än vårt hus! ;)

Vi hörs när du kommit fram!



Kram

2009-04-08 @ 22:30:31
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0