Bokat och klart!

Nu är resan bokad. :) Den 8 juni åker jag hem 5 dagar! Det innebär alltså att jag kommer kunna träffa Sandra (en gammal kompis från min gymnasie tid), vara med när min lilla syster går ut skolan i Ramsele för att möte nya äventyr i Piteå, och dessutom kunna fira min Kusin Tina som tar studenten i Sundsvall på min gamla gymnasie skola! Allt är fixat och klart. Sandra befinner sig nu i Asien någonstans men vi bokade lunch date i sundsvall den 8 Juni :) Jag ser fram emot fem somriga dagar på hemmaplan! Har dessutom fri bil skjuts till och från Sundsvall eftersom det inte går några tåg ändå vägen hem :) Kul kul!! Ska fråga Fanny om hon vill att jag lagar lite paj och buffé liknande som hon kan bjuda på när hon går ut skolan.. Sen blir jag nog den som går på bolaget och som agerar chaffis och pappsen lånar ut bilen ;)

Just nu är makaronpuddingen i ugnen och jag sitter och funderar på att styra upp en grill dag i hemlingby med vänner. Vore kul att göra något utan alkohol, inte minst för min egen skull utan så att Johans vänner som har barn kan vara med också :) Man träffas ju så sällan.. Och det finns ju inget härligare än att vara ute en eftermiddag i solen och grilla :P Får se om det går att få ihop något..

Efter maten ska vi städa sen ska jag få med Johan på kvälls prommis.. Är ju ganska skönt ute trots vinden! Skulle behöva rensa tankarna lite och när vi är hemma sitter oftast någon av oss vid datorn eller fast klistrade framför tv:n så det kan ju vara en bra grej att komma ut lite en kväll som denna?
Pratade med min kusin Jessica idag också.. =) Det är som en frisk vind..

Nu ska jag njuta av resten av dagen tänk vad ett par bokade tåg biljetter och tanken på att träffa en gammal vän kan göra dagen så bra!

Kommentarer
Postat av: Ronja

jag längtar redan till du kommer hem. puss / r

2009-04-20 @ 18:25:09
Postat av: Ronja

jag längtar redan till du kommer hem. puss / r

2009-04-20 @ 18:25:18
Postat av: # 2

Hej Emelie!

Ni såg ut att ha det trevligt på kryssningen! :) Låter super mysigt med en grillning, vi är gärna med! :) Hoppas allting är bra med er. Kram Kram

2009-04-20 @ 18:38:18
URL: http://ikhugedam.blogg.se/
Postat av: Frej

Super! Längtar dig redan :)<3

2009-04-20 @ 19:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0