Äntligen hemma

Nu är vi hemma :)

Mötte upp Johanna vid tåget klockan 16, johan körde hem väskan och vi knallade på stan.
Jag gick på Yoga passet och mår jag så här bra efter varje gång kommer jag aldrig sluta. Jag längtar redan till nästa Tisdag. Sen sprang vi med hungriga magar hem och kastade ihop en lasange som vi nu har mumsat i oss..
Johan har åkt till Upplandsväsby så vi är solokvist :) Gluttar äntligen hemma och letar lägenhet i Oslo åt Johanna och några tjejer. Älskar verkligen lägenheterna där, dom är höga i tak allihopa och dom flesta har verkligen stil.. Fick lite flasch backs från den tiden ikväll också. Året i Oslo var verkligen ett galet spexat och spännande år..

Nu ska vi mysa vidare..
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0