Familjen Galen

Här är det super fint väder idag =) Skönt.
Igår pratade jag med mamma, och jag tror att det här kommer bli en galen helg.. Mormor ska också följa med hit och hälsa på.. Min slät är lite smått galna så det kan inte bli annat än tokigt roligt! Igår kväll gik jag runt för mig själv och skrattade, tänkte på den gången när Jag, Min Kusin, Min moster satt på servring i Övik och disskuterade patt svett... Detvar nog bland den roligaste dissuktion jag hört någon gång, och inte någon av tänkte på dom andra där som hörde vad vi sa ochvrkligen la märke ill hur högt vi skrattade..Helt galet! När nostalgi tankarna kom upp kunde jag inte undgå att minnas min lilla tripp med Moster Pia till Göteborg. Vi skulle se Tina Turner och Hon var bra men det roligaste var resan, vi fick punktering på E4 och Pia blev galen. Sen körde hon super sakta i den "snabba" filen och kunde inte förstå varför dom som körde om pekade finger.. Ja det är en sån där grej som fortfarande får mig att skratta tills magen gör ont. Och om min mamma och moster är på det viset förstår man ju att grundare till alla glenskaper sitter i deras mamma, min mormor, för hon är verkligen toppenav humor. =)
Så nu längtar jag verkligen tills imorgon när dom kommer.. Det ska bli roligt.

Idag ska jag träffa Ingrid på stan.. =) får se vad vi tar och hittar på.. På eftermiddagen ska jag och Johan hem till hans systerdotter som fyller år idag! Sen blir det städ kväll... Som vanligt innan det kommer folk..
Känns bra att jag har sällskap i helgen, skulle förmdligen krypa ur min egen kropp av grubblerier annars?

Nu ska jag göra mig klar för en stads vandring!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0