Rajtantajtan

Härlig Lördag.

Jag och Johan har nyss kommit hem från en stadsrunda. :) Provade massa kläder på Carlings och jag tycker alltid att personal där ä så trevliga och duktiga, (och snygga) ;) haha.. vi drog en repa sen åkte vi hem igen.. Jag är sjukt trött. Somnad halv fem :S Fattar inte varför jag inte får sova!?

Ikväll ska vi till Kajkanten på Linas 30 års fest, där vi ska äta Sydamerikansk buffé, dansa och ha roligt. =)
Det ska bli kul. =)

Jag hittade den perfekta 25 års presenten till Johan igår ;) Super spännande..
På måndag/tisdag i bilen ska vi planera Johan och Peters gemensamma 25 och 30 års fest som äger rum i slutet på Januari :) Massa stoj och mycket folk eftersom jag och Emma ska bjuda våra bekanta också.. Det kommer bli super kul.. Jag tycker ju nästan att planeringen är bland det roligaste :P Kanske dimper det ner en inbjudan hos dig? =)

Pratade med Lelle igår (min morbror) som också ska på matchen när vi är hos Ronja och Andreas, så hela hans familj ska alltså dit. Kul att träffa någon mer hemmifrån, även pappa kanske ska dit om han får ledigt. 
Ska bli super kul att se Ronja och Andreas lägenhet och skvallra ikapp lite :P

Nu ska jag se Sjukhuset. En bra serie!

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0