30 års kalas


Gårdagen var super kul.. Den sydamerikanska buffé var super god, glada och trevliga människor och massa skoj.
Vi lekta lekar, balnd annat klädstrecket som slutade med att jag bar enbart trosor :S haha.. Johan skuttade runt i enbart kallingar på festen under leken, men vad gör man inte för sitt lag =) Jag skulle sjung "Kom änglar" inför alla därinne men glömde texten, WHAT!? haha... trodde inte det kunde hända. Men det var som sagt sjukt roligt.
Idag har vi haft en riktig slappar dag :) Nu på kvällen har vi varit hos Emma och Peter och förberett inför morgonendagens tripp till Ullared :) Hemma igen håller vi på att fixa och packa lite...

06 åker vi imorgon bitti :P trött mössan åker på och jag intar min plats i bilen som inte är bakom ratten förhoppningsvis..
Nu ska jag hoppa in i duschen..












Födelsedagsbarnet.















Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0