Julklappar, resor och jultomtar

Fredag igen




På Bilden:  Hemma hos oss

Ja, den här veckan gick fort, men delade också med sig av dess besvikelser.. Men men, det gör inte så mycket =)
Idag har jag varit och handlat klädroller åt Johan. Ska köra han till tåget vid halv fem. Igår slog jag in paket till elva på kvällen :) Skit kul.. Men dom blev ock inte så fina. Men vet ni vad? I Julklappspåsen ligger även ett paket TILL mig =) Haha, nyfikenheten skriker, det är från Johan, ett hårt paket, mittemellan stort. Och han hr varit listig också. Han känner mig ganska väl.. Han har märkt julklappspappret så jag omöjligt ska kunna öppna och kyvkika, han har till och med märkt tejpen så det skulle synas direkt om jag skulle varit där och pillat.. Haha.. Men som sagt Nyfikenheten skriker.
Nu är det snart klart med julisarna och jag längtar tills jag får ta med mig julklapspåsen hem..


Ikväll blir det god middag och Idol.
Mina bossar på fritidsgården är  i San Salvador och jag fördriver tiden med att läsa om deras aventyr därborta i samarbete med organisationen Unga Örnar. Dom verkar ha de toppen bra och jag är inte ett dugg avundsjuk ;) Haha
Ingrid och Patrik är i Thailand nu, 7 veckor framåt, =) pappa ska på semester i Finland och här sitter vi i vinter kylan och vardagen.. Men jag är som sagt inte ett dugg avundsjuk ;)
Okej, lite avundjuk men inte missundsam :P

Jag hör ringsignalernas frånvaro!
Nu ska jag grejja.
Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, Johan är inte dum han inte :p Förra året så köpte Ewos svärföräldrar julklapar åt henne och hon är ju också nyfiken av sig så då tog dom en trä låda som dom hedde ett hänglås på sen fick hon nyckeln när det var dags att öppna för att hon inte skulle kunna tjuvkika :p

2008-11-29 @ 13:34:40
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0